At our best behavior

Idag har jag inte gnällt en enda gång över att det fortfarande är vinter...

Kategori: Personligt

Har haft en helt underbar dag! Bra backar, skön skidåkning och kul sällskap, vi blev fyra som åkte. Men framför allt, sol hela dagen. Perfekt väder för en dag ute!

Det blev verkligen en heldag eftersom det ändå tar ett tag att åka till Romme. Vi kom hem vid åtta. Just klivit upp ur badet nu. Är helt mör i benen, och trött, somnar nog gott.

Mest imponerad är jag faktiskt över mig själv : ), trodde aldrig att jag skulle kunna lära mig att åka så pass mycket på nu sammanlagt 4 dagar.

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2006-03-13 | 21:45:08
    Bloggadress: http://www.sol.blogg.se

    Skidåkning är ju fantastiskt kul. Jag känner mig så otroligt HURTIG efter en dag ute. Att man sen dricker en massa öl/käkar ostmackor märks knappt.. ;o)

  • Tilda säger:
    2006-03-16 | 19:57:52
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Sara: Hurtig. Och frisk! Vill åka igen!

Kommentera inlägget här: