At our best behavior

Olivöverdos

Kategori: Produkter

23226-312 23226-311 23226-310 23226-314
För tillfället har min hygienavdelning en kraftig olivöverdos. Först fick jag några produkter från Oliv Naturell-serien som pressgåvor. Sen köpte jag några själv. Och sen när jag behövde ny duschcreme och handtvål så hade Palmolive nya med olivdoft, och de luktade ju gott; fräsht och nytt...eh. Känns som om olivoljan är en stark trend just nu, och jag har ju bevisligen gått i fällan.

Detta är min olivkollektion, so far:

•  Dagcreme, både på tub och i burk.
•  Nattcreme
•  Ansiktstvätt
•  Ansiktsvatten.
Jag har aldrig haft någon problemhy, så jag vet inte om ansiktsprodukterna är särskilt bra egentligen. Men har inte haft något torrt fnasigt vinteransikte alls i år.
•  Handcreme. Mycket bra.
•  Bodylotion. Helt ok.
•  Firming body creme. Tramsigt med firming, egentligen.
• 3 lypsyl. Köpte ett 2-pack, gav Pojkvän ett, tappade bort mitt, köpte två nya, hittade det första... Väldigt, väldigt bra.
•  Duschcreme.
•  Handtväl. Luktar godare än duschvarianten??

23226-313

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2006-03-08 | 07:45:22
    Bloggadress: http://prickenoveri.se

    Oj, jag har duschcremen, handtvålen och en bodylotion och tyckte det var mycket, men du leder! :)

  • fruitcocktail säger:
    2006-03-08 | 13:57:17
    Bloggadress: http://fruitcocktail.webbloog.se

    Jag är oxå en olivjunkie! jag har precis gjort slut på apotekets oliv bodybutter och är mycket nöjd. Nu ska jag hugga in på oliv naturell serien;)

  • annaisa säger:
    2006-03-08 | 15:21:21

    det bästa och drygaste lypsylet som jag har testat! i love it! kanske mest för att det inte flyter ut utanför läpparna...

  • Tilda säger:
    2006-03-08 | 20:27:01
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Hanna: haha... ok, jag utmanar härmed alla att deltaga i den här "tävlingen"... ;)
    Fruit: Luktar det gott, funkar och har bra pris så why not liksom.
    Annaisa: Håller med dig, det är super. Har inte tänkt på det där med att det inte flyter utanför läpparna innan, men det har du ju helt rätt i.

  • malin säger:
    2006-03-12 | 17:26:37

    jag äger ett antal produkter själv. särskilt dagcremen i glasburk tycker jag är grymt bra. men även lypsylen duger.

  • Tilda säger:
    2006-03-13 | 13:51:52

    Malin: Ja, jag gillar både natt och dagcremen.

  • S. säger:
    2006-05-15 | 22:47:40

    Handcremen är bra! Bodyscruben har jag provat också. Spraybalsam likaså. Duschcremen för längesen tror jag.

  • Maggish säger:
    2007-07-12 | 00:34:07
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/5304

    hej. Jag är nyfiken på Olivserien och funderar nu på att köpa en dagkräm. Vilken är bäst egentligen, dagkrämen i glasburk eller fuktkrämen på tub? Jag vill
    kunna ha krämen under mitt smink så den får inte vara för fet. Är dagkrämen i glasburken fet?

  • Ida säger:
    2007-07-12 | 12:05:25

    Maggish: Jag har använt dagcremen på burk i över ett år nu. Tycker den funkar jättebra. Den är inte så fet. Jag har alltid smink på, funkar fint. Lycka till!

Kommentera inlägget här: