At our best behavior

Potion 7

Kategori: Produkter

Läste i ELLE att Potion 7 från Sebastian gör underverk. Och kostar 270 spänn...
Fick 3 olika produkter från Sebastian på nåt av presskontoren när de hade öppet hus i höstas. Bla Potion 7.  Har inte blivit av att jag använt det innan, men nu gjorde jag slag i saken.
Man ska ha i det i torrt hår, lite ovant, och låta det sitta i över natten. Eftersom jag alltid använder lera som stylingprodukt i mitt korta hår, och det gör håret torrt, är det väl kanske svårt att känna skillnad, men lite mera välmående verkar det ändå.

Update: Efter en dag till kan jag säga att: Jo, håret känns som om det fått mera liv.

KOMMENTARER:

  • Anna St säger:
    2006-03-22 | 08:59:44

    Potion 9 är helt ok. Men som "produkttjej" så måste jag verkligen rekommendera "after party" av Tigi.
    Kan gå det mest torra och matta hår att se glansigt och livfullt ut. Men utan att torka ut det ytterligare som silikon gör.

  • Maria säger:
    2006-03-22 | 15:15:54

    hmmm.. på min potion 9 står det att man ska ta den i handdukstorkat hår.. ?!..

  • Tilda säger:
    2006-03-22 | 16:28:11
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Men den här heter Potion 7. Inte 9.

  • Sandra säger:
    2006-03-23 | 20:08:07

    Om jag inte minns fel så är Potion 9 en vidareutveckling av Potion 7. Men väldigt lika produkter.

  • Anna J säger:
    2006-03-24 | 19:19:24

    Jag kan också varmt rekommendera potion 9. Vilken bra inpackning och så enkelt att göra. bara att fördela i håret innan du går o lägger dig o sedan skölja ur på morgonen. enkelt o bra. KÖP ! även potion 9 är en perfekt produkt

  • anna säger:
    2007-02-03 | 19:49:19

    ska man tvätta ur nästa dag när det gäller potion nine? skulle den inte tvättas ur alls? förutom när man tvättar håret nästa gång?

  • Karina diatchenko säger:
    2007-03-26 | 11:34:15

    Potion 9 består bla av proteiner som bygger upp håret, samnt en massa oljor, och ingredienser från själva regnskogen. Har man blekt sitt hår eller har det bara allmant blivit skadat ska man ha i den gång man tvättar håret och låta den sitta i tills nästa tvätt. Det är en " leave in" produkt. som samtidigt inte tynger ner håret. Eftersom att man har den i hela tiden, ( som jag 24h 7 dagar i veckan) så reparerar den hela tiden, ett plus är att den är bra för lockar och skyddar mot värme.

  • Anonym säger:
    2007-06-15 | 23:53:12

    ohh karina you rock you helped me alot

  • ica säger:
    2007-07-28 | 17:49:56

    Rekomenderar varmt potion 9. Den är superbra! Förstår inte riktigt när en del säger att den ska sköljas ur? Det står klart och tydligt på instruktionerna att man ska ta i det i handukstorrt hår och att det inte ska sköljas ur förrän nästa gång man tvättar håret. En inpackning som sitter i hela tiden...

Kommentera inlägget här: