At our best behavior

Reklamjobbet - söndag.

Kategori: Jobb

Jag tror att jag hittade vad jag behövde i fredags. Vi får se på tisdag när vi börjar filma. Kostymförrådet på Svt är verkligen stort. Jag har varit där flera gånger men fortfarande är det lite sådär att man känner att man kan gå vilse i alla rum och bland rader på rader på rader av kläder. Några av dem som har mera av en roll har provat kläder idag. Fast de hade samma storlek i sina egna brallor så var nästan alla jeans för små, men dom hade inte jag plockat.

Regissören verkar precis så flummig och krävande som man kan vänta sig. Kommer nog bli tufft. Vi har fortfarande mycket kvar att förbereda imorgon. Det såg inte ut som mycket, men efter idag så blev det mera...

Det enda jag är nervös för är dock att jag ska köra bil. Där jag kommer ifrån finns det inga filer i rondellerna... och jag har kört i stockholm två gånger, sent på kvällen, när Pojkvän har suttit brevid och sagt när jag ska byta fil och sånt. Han har visat på karta hur jag ska köra från biluthyrningen till kontoret iaf.
Kommentera inlägget här: