At our best behavior

Svenska Top Model

Kategori: Allmänt

Amerikanska Top Model såg jag bara i början. Men den svenska tycker jag är kul att se. Igår drog ju en ny säsong igång.

Har läst lite gnäll om att man inte vet vem programledaren är. Hallå? Man vet vem Malin Persson är!
Jag tyckte att hon gjorde ett bättre jobb än Mini. Hon var naturlig och avslappnad framför kameran. Och så pratar hon trevligare. Mini låter så...jag vet inte...jobbig på nåt sätt. En av Mikas-kvinnorna i den svenska juryn pratade exakt likadant. Drygt och ansträngt. 

Deltagarna ser alla väldigt olika ut, det är ju kul. Men det kanske blir en norska som vinner i år igen ändå. Kristina är riktigt vacker, så det var kul att hon ville vara med i år. Joanna hade ju visserligen ingen modellkropp, bara ett intressant ansikte, men synd ändå att hon åkte ut direkt för hon verkade ju klart vettigast. Hon hade en grymt snygg outfit när hon åkte ut, så hon lämnade iaf programmet med värdighet. Emma verkar också vettig, och så har hon skön stil.  

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2006-03-09 | 19:45:49

    Läste just på en annan blogg att Malin Persson inte var särskilt uppskattad, skönt att läsa nån som tyckte precis som jag, hon var avslappnad, naturlig o rak. Helt klart en förbättring från förra säsongen!

  • Konsten Att Vara säger:
    2006-03-09 | 19:58:12
    Bloggadress: http://konstenattvara.blogg.se/

    Jo visst vet man vem Malin Persson är, men jag tyckte inte hennes programledarinsats var så lysande. Såg inte hela programmen så jag ska inte dömma så hårt.

    Håller med om att Mini pratar rätt ansträngt precis som hon från Mikas.

    Tyckte också att det var lite synd att hon åkte ut direkt, hennes ansikte är som du också skrev intressant. Det blir nog en kul säsong och jag tror jag kommer försöka följa serien.

    Måste bara skriva (när jag redan gjort en grymt lång kommentar) tycker det är kul att din blogg är så "stor" har läst den sen du började :-) Men inte kommenterat så mycket och inte bloggat själv.

  • Tilda säger:
    2006-03-09 | 20:56:59
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Malin: Då är vi överens!
    Konsten att vara: Du får lämna precis hur långa kommentarer du vill. Det är bara trevligt! Åh, vad roligt att få höra att du läst hela tiden. Det känns som ett gott betyg att du varit "trogen" ;). Och då var det ju verkligen på tiden att du började säga hej. Hur menar du med "stor"? Att det har blivit fler som läser?

  • Konsten Att Vara säger:
    2006-03-09 | 21:46:21
    Bloggadress: http://konstenattvara.blogg.se/

    Klart det är ett gott betyg :-) Gillar verkligen din stil och blandningen av inlägg. Lämnade väl några få kommentarer i början, tror jag. Ja, att det är fler som läser.

  • Tilda säger:
    2006-03-09 | 22:20:49
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Konsten att vara: Kul att höra att du gillar blandningen. För vissa kommentarer till undersökningen (som jag ska göra en sammanfattning på snart) var i princip "mer bilder".

  • Frida säger:
    2006-03-10 | 00:53:13
    Bloggadress: http://www.fridaslillablog.blogspot.com

    Tyckte också att Malin var bra, som sagt mycket mer avslappnad än Mini var. Min favorit är nog Freja, hon var riktigt söt. Och så Sabrina, tjejen från Växjö såklart =)

  • Julia säger:
    2006-03-11 | 02:05:16
    Bloggadress: http://obsession.blogg.se

    hihi Joanna är min storasyrra:D:D:D:D

  • Tilda säger:
    2006-03-11 | 22:40:14
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Frida: Freja såg bra ut. Men av nån anledning föll jag inte.
    Julia. Haha. Där ser man.

  • stina säger:
    2006-03-12 | 22:01:32
    Bloggadress: http://passionforfashion.webblogg.se

    Jag kände faktiskt inte igen Malin Persson, men å andra sidan är jag inte på något sätt inne i branchen, utan bara en vanlig tvåbarnsmamma som gillar mode.

    Tycker dock att säsongen ser lovande ut, med både tävlanden som programledare. Sen var det extra kul att bloggarna Julia och Susanna har sin syster med =)

  • Anonym säger:
    2006-03-13 | 13:50:12

    Stina: Tror också det blir en bra säsong.

Kommentera inlägget här: