At our best behavior

Björkhagar och separationsångest

Kategori: Personligt

Det var otroligt skönt att vara på landet lite. Lyssna på fågelkvitter, pussa på hästen, softa. Pojkvän har bestämt att "vi ska ha en björkhage sen när vi blir stora". Okej att det är supermysigt med hästarna i hagen med grönt gräs, massa vitsippor, björkar och stengärdsgård. Men jag vet inte riktigt vart den där hagen skall vara och vad vi ska ha den till.
Jag har bara varit i solen på eftermiddagarna innan så jag har inte insett hur stark solen är mitt på dan. Mamma brukar alltid säga att solen tar mest nu på våren, men eftersom jag precis som de på apotekets affisher är "nybörjare i år igen" så har jag bränt näsan lite...
Det var kul att vara på första middagen hemma hos lillasyster, hennes lägenhet var supermysig!!!

Pojkvän skall åka iväg imorgon och vara borta i 10 dagar. De börjar spela in filmen han jobbar på nu. Jag har alltid lite separationsångest dagen innan...

KOMMENTARER:

  • Cicci säger:
    2006-05-14 | 22:54:43
    Bloggadress: http://ciccicicci.webblogg.se

    Mysigt! Var på landet bor dina föräldrar (om man får fråga)! Usch, det är aldrig kul att vara ifrån sin älskling, min lever ju i Paris denna vår så det har blivit många avsked när jag åkt därifrån och det är lika jobbigt varje gång! Men nu kommer han iaf hem snart :)!

  • ninni säger:
    2006-05-15 | 14:48:22

    Det är alltid toppen när ni är hemma. krama daniel att lycka till. tänk jag hittade kommentarer. puss

  • Lisa säger:
    2006-05-15 | 15:38:41
    Bloggadress: http://ommigochannat.webblogg.se/

    Min kille kommer hem imorgon efter 8 dagar borta, åh vad härligt! Vad som är bra när någon är borta sådär är att man upptäcker hur mycket man tycker om och längtar efter varandra. När han kommer hem blir jag stissig och nervös nästan som när man var nykär.

  • Tilda säger:
    2006-05-16 | 01:12:13
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Cicci: De bor utanför Motala. Alltid jobbigt att säga hejdå, men du får iaf åka till Paris och det är ju inte så dumt. Najs att han kommer hem snart!

    Ninni: Det är alltid toppen att vara hemma. Ska hälsa Daniel det. Ja, det var duktigt av dig att hitta dem! Puss gullemamma!!!

    Lisa: Vad mysigt! Jo, det är bra att få längta lite och komma på hur bra man har det när man är tillsammans.

Kommentera inlägget här: