At our best behavior

Blä!

Kategori: Personligt

Idag blev det ingen bild på några kläder. Inget inspirerande val ändå. Vaknade sur. Orkade inte sminka mig eller fixa håret. Åkt två timmar för att jobba två timmar, sugigt. Det har regnat hela dagen. Fina fina skorna som egentligen är jättesköna glappar så de är helt omöjliga att gå i. Men eftersom jag hade dem idag måste jag ju behålla dem. Hoppas att de funkar med en halvsula. Och absolut ingenting på tv. En riktig kukdag! Och Pojkvän är fortfarande borta, kommer på torsdag.

KOMMENTARER:

  • Karolina säger:
    2006-05-24 | 08:48:16

    Stackare, hoppas att det är bättre idag. Tips till de glappande skorna: Scholl har en massa "nya" utföranden på sina party-feet-inlägg, minst en variant som verkar passa för glappande skor. Lycka till :-)

  • Tilda säger:
    2006-05-24 | 10:21:02
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Karolina: Tack. Ja idag är det bra igen. Tack snälla för tips, kollade scholls hemsida och det fanns ju både halvsulor och hälprylar. Ska definitivt kolla upp idag! Verkligen, stort tack!

  • ninni säger:
    2006-05-24 | 10:48:03

    men då, vicken dag. men nada är snygg. robert varit o fixat hennes ben o fötter. kram

  • Tilda säger:
    2006-05-24 | 11:16:51
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Mamma: Kände mig lite gnällig...men idag är det bra. Vad bra att hon är fin, ge henne en kram och en mentos från mig.

Kommentera inlägget här: