At our best behavior

For real!

Kategori: Jobb

Det ser ut som att jag kommer att göra något eget snart. Ett test-jobb.
Via den senaste stylisten kommit i kontakt med en fotograf som också behöver bilder. Vi har träffats en gång och sen hörts per telefon flera gånger. Nu har vi prellat nästa lördag som plåtningsdag.
I veckan har vi pratat om modeller, och nu verkar vi vara överens. Om någon som bor i stockholm så vi slipper betala tågkostnader. På måndag ska vi reka location. Pojkvän säger att det heter plats, för det säger man inom film, men inom mode säger alla location.
Har en ganska klar bild över vad jag vill göra. Det ser snyggt ut inne i huvudet... : )
Eftersom jag assat ett tag så vet ju presskontoren vem jag är, och de är snälla nog att låna ut till test-jobb. Visst, det kan tas in i någon tidning, men det är ju inte alls säkert. Pratade med det presskontoret som har flest märken jag gillar idag, de är väldigt trevliga, och vi kan antagligen få fota en hel del fint därifrån. Kul va!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: