At our best behavior

Obehagligt

Kategori: Personligt

Eeeew, vad jag tycker att såna där ställen (Sturecompagniet) och såna där människor (tex Bingo Rimer följd av fyra (4) blonda silikonbrudar, och nån kvinna med så kort kjol att man såg skinkorna) är obehagliga. Träffade en klasskamrat från gymnasiet som blivit jättestekig och... obehaglig. Hela stämningen på tillställningen var faktiskt obehaglig.

Och så har jag fått min första otrevliga kommentar också. Eller det var två. Men om samma sak från samma ip-adress. Så det får väl ses som en. Nån som var jätteupprörd för att jag tyckte att ett jobb som Fredrik Stambro gjort var fult. Här. Som sagt; obehagligt!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2006-05-12 | 08:31:11

    Det var nog från Fredrik Stambro himself skulle jag tro!

  • Minna säger:
    2006-05-12 | 08:35:32
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Jag är rädd för Stureplansfolk. Trots att jag snart är 30 så är jag barnsligt mycket emot området. Nedlåtande blickar och snobbig attityd.

    Usch, trist med det obehagliga kommentaren.

    jag skickar bara glada tillrop: Hejja! Hejja!

  • Lisa säger:
    2006-05-12 | 08:55:36
    Bloggadress: http://ommigochannat.webblogg.se/

    Vad jag tycker är bra med Stureplan är att jag alltid känner mig lite snygg och annorlunda i min "söderstil", alla andra har ju stekarstilen, vilket gör att jag känner mig extra snygg. På söderställen ser ju alla alltid så coola ut att jag inte sticker ut alls...utan känner mig lite grå och ful istället. Så kan man också se det!

  • Karolina säger:
    2006-05-12 | 10:58:09
    Bloggadress: http://pistolina.bilddagboken.se

    Hej hej!

    Ville bara tacka för dom jättesnälla kommentarerna jag fick av dej! Tack, snäckan! Din blogg går ju inte av hackor den heller. Inget självutnämnt modeorakel-hybris som vissa andra drabbas av...;)

    Bilddagboken är faktiskt en ganska förträfflig hobby, väääldigt beroendeframkallande. Ganska prettobefriad också.

    Ha en grym helg du!Och tack igen. Dina kommentarer gjorde dagen. :*

  • Emma säger:
    2006-05-12 | 11:59:34

    Får hålla med Karolina där :) Läs Ebba von sydows blogg, hon verkar ju ha blivit hel stroppig..

  • Cicci säger:
    2006-05-12 | 12:40:04
    Bloggadress: http://ciccicicci.webblogg.se

    Stureplan är läskigt..ja alltså människorna som hänger där! Jaja, men man känner sig alltid snygg och välklädd där, precis som Lisa skriver, för finns det någon plats på jorden (okej i Sverige iaf) där folk klär sig sämre?? Tja, enligt min åsikt så nej, det gör det nog inte. Scary..

  • Tilda säger:
    2006-05-12 | 16:06:11
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Lina: Ja så är det förmodligen. Man hade ju kunnat tro att han hade så pass bra självförtroende att han inte tog åt sig...
    Minna: :) Exakt så. Tack för glada tillrop!
    Lisa: Jo, ibland känns det så. Men igår var det som Minna säger, nedlåtande blickar och snobbig attityd.
    Karolina: Alltid kul att kunna göra någon glad! Tack själv för snälla kommentarer! Ha en kalashelg!
    Emma: Haha. Såg Ebba igår faktiskt. Hon ser så nöjd ut, på nåt vis. Verkar skönt!
    Cicci: Läskigt är ordet. Igår var det iofs lite folk från deras lista "100 mest stilsäkra på stureplan" där. Så det var några som var snyggt klädda faktiskt.

Kommentera inlägget här: