At our best behavior

Personal shopper

Kategori: Allmänt

Pratade med Pojkvän i telefon förut. Den här gången filmar de bara en vecka så han kommer hem igen på fredag och är hemma ända tills onsdag morgon. Mysigt! Men sen är han borta i tre veckor. Länge.
Han berättar lite om sina arbetsdagar. Och en putsad version kan jag läsa här. Pojkvän är koordinator och jobbar många många timmar.

Iaf. Han berättade att han fått flera komplimanger för sin fina kofta idag, han hade den bruna från Carin Wester. Och hela tre personer hade sagt att de tyckte att han alltid har så snygga kläder. Hehe! Han har ju en personal shopper herregud, klart han är snyggt klädd! ; )

Update: Som min mamma påpekar (Ta inte alla komplimanger. han kan han med.) så ska jag självklart inte ta åt mig alla ära i Pojkväns snygga kläder... den sista meningen där var väl en smula med glimten i ögat. Som smileyn gör sitt bästa för att förmedla...
När Pojkvän sa att han blygsamt hade svarat att "min flickvän shoppar till mig" så protesterade jag faktiskt. Carin Westerkoftan har han ju praktiskt taget valt själv. Och för det mesta är jag bara med som smakråd.

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2006-05-31 | 09:46:26
    Bloggadress: http://emmas.bloggtopp.com/

    hehe kul att få komplimanger på det sättet iaf :)
    Om jag bara kunde få min bästa vän att lita på mig att jag har bättre klädsmak än honom.. =/

  • Tilda säger:
    2006-05-31 | 13:58:29
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Emma: Ja jag blev glad. Jag kanske har tur att han litar på mig...

  • ninni säger:
    2006-05-31 | 16:19:19

    Ta inte alla komplimanger. han kan han med. men visst har han tur som har dig. men du har tur som har honom!!!

Kommentera inlägget här: