At our best behavior

Wasa Sandwich

Kategori: Allmänt

Jag har som så många andra gått på buzzador-prylen. Kul grej. Men riktigt töntig samtidigt. Hur ska man kunna ta något med en massa Zätan inblandade på allvar.
Hursomhelst. Man måste ju fylla i så mycket i rapporten.. och eftersom jag inte pratat med så många om Wasa Sandwich irl så tänkte jag att om jag gör ett inlägg om dem så måste ju det räknas som att ha buzzat. Eller?!

Jag käkade deras sandwichar även innan de började med sin nya nyttiga profil;  "switch bread" med oväntade sellouts i reklamen. Pizza-smaken var min favvo innan och nu är det den med gräslök. Kommer fortsätta äta de tvådelade även efter avslutat kampanj. . Bra "jag-måste-ha-nåt-att-tugga-på-snacks". När ett äpple inte duger men man inte vill ha choklad. Kalas att de finns i automaterna på t-banestationerna. Jag gillar konsistensen på kluddet

Min kompis Karin fällde den bästa, om än kanske lite oväntade kommentaren, som jag ser fram emot att få lämna i min "report" (varför inte rapport??)
- Passar bra med rödvin!
Jag hade med några till Popaganda vilket kanske förklarar intaget av rödvin ihop med knäckemackor.

KOMMENTARER:

  • Karolina säger:
    2006-05-30 | 13:44:05
    Bloggadress: http://pistolina.bilddagboken.se

    Åååh, dom är ju assmarriga! Älskar dom, nästan men bara nästan, godare än dill/ost-riskakor...

    Vad nyttig jag framstår som...;P Det är jag inte, hon diet-Hitler i "Du är vad du äter" hade fått totalt tuppjuck/hjärtattack av mina matvanor. Det kan hon gott ha.

    Måste prova med rödvin bara för det:)

  • Niki säger:
    2006-05-30 | 15:52:10

    Jag gillar dom verkligen =) Gillar mest gräslök och den andra smaken .....vitlök/ost?? Nått sånt iaf....faaan nu gjorde jag mig sj sugen på en wasa sandwich! ahahhaha =)

  • Persita säger:
    2006-05-30 | 18:29:06
    Bloggadress: http://persita.blogg.se

    Jag har fortfarande inte fått något från dom :(

Kommentera inlägget här: