At our best behavior

Testat: Hudlotion

Kategori: Produkter

Det kom ju paket för ett tag sen. Och jag var ju inte säker på hur jag kände inför det... Men när jag hörde PR-byråns synsätt kändes det ok. Så nu blir det faktiskt ett inlägg...

Ett av paketen innehöll flera hudkrämer från Vaseline Intensive Care. Jag har provat två av dem:
 
23226-734Aloe Fresh, light moisturising lotion,  Aloe Vera & Cucumber.
Jag är en sucker för gurkdofter, men här tycker jag att den speciella doften man förknippar med det här märket tar över för mycket. Känns lätt och skön på huden och det luktar fräshy men den blir inte en favorit.

Essential Moisture, dry skin lotion, med A- och E-vitamin luktar däremot riktigt gott. Den slutar kladd fort och tom benen som brukar ha typ fiskfjäll håller sig snygga länge efter en insmörjning.


Kommentera inlägget här: