At our best behavior

Hej packångest

Kategori: Personligt

Jag ska på kurs. Lära mig massa finesser till vårt kassasystem. Och så är det så finurligt för mig att företaget som gör systemet hör hemma i Motala. Precis som min familj. Så kurs onsdag och torsdag kombineras med en långhelg med mys med syster och föräldrar, lite skogridning, besök hos mormor o sånt där trevligt. Pojkvän kommer ner på fredag förmiddag och så åker vi tillbaka på måndag morgon.

Men nu brottas jag med min packångest som vanligt.

Återkommer...

Update 1,5 timma senare... Förhalade packningen ytterligare med att titta på Filip & Fredrik. Men nu har jag packat. Bland annat två nya klänningar från kiilerich. Galet fina!

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2006-10-17 | 10:13:35
    Bloggadress: http://lillaemma.webblogg.se

    Jag gör en packlist så fort jag fått veta vart jag ska typ. Om det inte är mer än 2 veckor tills jag ska dit iaf.. Fast det är kanske lite överambitiöst egentligen :)

  • ninni säger:
    2006-10-17 | 10:48:59

    ni ä så välkomna!!! kram

  • Mli säger:
    2006-10-17 | 10:49:55

    jag längtar så efter att ni ska komma. Det ska bli så mysigt!

  • Anonym säger:
    2006-10-20 | 14:59:33

    Emma: det borde väl jag med. skulle ändå sitta där på kvällen innan och undra om det inte kommer vara något mera jag kommer vilja ha...

    Ninni, mli: det är alltid mysigt!

Kommentera inlägget här: