At our best behavior

Fredagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

23226-597Grönt och creme!

Här kan man även se min nya mobil. Orange, tänkte att det var lätt att hitta den då. Skönt att ha mobil igen samma dag som den stjäls. Med samma nummer. Den gamla var gammal. Förlängde abonnemanget och fick en ny.

Låste både simkortet och hela telefonen så den snoddes ju till ingen nytta. Kanske var taskigt.  Man är nog inte "tjuv" för att det är roligt... Men var så arg att jag skakade just då, och kände mig lite hämndbenägen "de ska fan inte ha nån glädje av min telefon". Men det kanske är lätt att fixa upp en låst mobil?

Kändes hursomhelst obehagligt. Fattar folk som får the creeps efter att ha haft inbrott. Är ganska sur över mina nummer.... borta. Jobbigt. hitta.se blir min nya kompis. Men mest är jag förbannad är jag över att jag var så puckad.

KOMMENTARER:

  • kaksmulor säger:
    2006-09-18 | 13:27:28
    Bloggadress: http://kaksmulor.blogspot.com

    Just nu kanske det inte är superaktuellt, men sen - när du har samlat ihop alla nummer igen - kan jag tipsa om något som heter simkortsminne. Kostar ungefär en hundring och finns på bland annat clas ohlson. Det kan ju kännas tryggt att ha en kopia på alla nummer hemma i byrån...

  • Tilda säger:
    2006-09-18 | 14:12:17
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Tack för tipset!

  • LinaLove säger:
    2006-09-28 | 13:02:31
    Bloggadress: http://linalove.blogs.se/

    ofantligt snyggt

Kommentera inlägget här: