At our best behavior

Inte dagens val från garderoben, utan garderoben itself.

Kategori: Val från garderoben

Inspirerad av den "fixa garderoben och rensa-hysteri" som verkar råda på bloggarna just nu spenderade jag två timmar av söndagskvällen i lägenhetens förråd där bland annat mina kläder förvaras. (Därav spelen som syns på hyllan bredvid mina fint vikta toppar).

Nu har jag rensat bort saker som ska slängas och sånt som jag inte kan skiljas från men inte har använt på bra länge så det får förpassas till källarförrådet. Varje gång jag gör en sån rensning hittar jag plagg och tänker "men den här borde jag ju använda nån dag" och så gör jag inte det. De fick stanna ett tag till iallafall. Men vikta i skåpet, så jag kommer inte använda dem nu heller...

Skor, sjalar och knästrumpor ligger i olika ikea-häng-prylar som synes, och alla strumpbyxor hänger på försök i den där geborttillbloggarehängaren, även den från Ikea. Det blev en smula brötigt så det tog jag ingen bild på.

Måste lära mig nya mobilkameran. Allt blir suddigt och för ljust. Med den gamla blev allt mörkt, men åtminstånde tydligt.

23226-610

23226-612

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: