At our best behavior

Helg igen, hur fort går tiden egentligen?

Kategori: Personligt

Varje dag är som julafton på jobbet nu. Den här veckan har det kommit leveranser med höstplagg varje dag. Det är lika spännande varje gång att skära upp tejpen och slita ur innehållet... kappor, t-shirtar, klänningar, åh det är så roligt med nya grejer!

Fredag (igen) och jag känner mig som vanligt mer sugen på en kväll hemma med middag och film, än på party. Till mina vänners förtret, ja det är Allsång på Debaser ikväll men jag ska jobba imorgon också och jag orkar inte stå i den där kön i regnet...
 
Blood Diamond är det eventuellt som står på repertoaren. Pappa sa att den var deppig, men jag tror den är bra så jag ska nog orka ändå.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-08-03 | 18:20:48
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Varför anses man som tråkmåns bara för att man vill vara hemma och ta det lungt? Njut säger jag och glöm inte att ge en liiten recension på filmen om du ser den. Är så nyfiken på om den är bra. Trevlig helg.

  • Ida säger:
    2007-08-04 | 11:24:14

    Johanna: Ja du, det bara är så ?! Det var så skönt att komma hem och varva ner, käka indiska kokosbiffar och kolla på film med en arm omkring sig. Ska försöka få ur mig några rader om filmen. Klart sevärd hur som helst!!!

  • Johanna säger:
    2007-08-04 | 11:29:59
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Klart sevärd hur som helst är en recension. Det räcker för min del.

  • Ida säger:
    2007-08-04 | 11:56:18

    Johanna: Haha, ok :)

Kommentera inlägget här: