At our best behavior

Soft dag

Kategori: Jobb

Idag har varit en skön hänga-runt-dag. Började med ett mycket effektivt inköpsmöte. Men sen har vi inte hållt särskilt högt tempo. Träffade en av de säljare vi har närmast kontakt med och snackat, provat lite ur kollektionen, käkat lunch och, till slut, fått ihop en order också. På vägen därifrån passerade vi ett showroom som vi egentligen bokat möte med på måndag, men när vi ändå gick förbi hoppade vi in och sa hej. Drack kaffe/läsk, snicksnackade lite mera, och bläddrade iofs igenom lite plagg från olika märken också. Trevligt!

Nu jobbjobbjobbar jag dock. Preppar webshoppen med varor inför fredag! Fixade med bilder hela dagen igår.

Snart ska jag springa nerför alla trappor till 2:ans buss. Camilla Norrback-visning på Berns. En av de få visningar jag ska se i Stockholm den här gången. Så går det när man mest säljer danska märken...

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2007-08-16 | 06:11:46
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Längtar efter att träffas igen! Lovar besök så fort jag kan:-) Och ojes...vad jag hade velat se la Camillas visning igår...men det blev urbackning i sista sekund:-( Kramen

  • Ida säger:
    2007-08-16 | 14:00:48

    Mia: Ja snart måste vi ses igen!!! KRAM

Kommentera inlägget här: