At our best behavior

Bloggkoll

Kategori: Allmänt

Bloggkoll är en ganska ny sida där man enkelt kan hålla koll på sina favoritbloggar. Om du inte redan använder bloglines eller liknande kan jag verkligen rekommendera den. 
Jag har lagt till sådana bloggar som jag glömmer bort att läsa fast jag gillar dem och sådana som inte uppdatera så ofta, de där som blir uppdaterade 5 gånger om dagen läser jag ju ändå och de är bara jobbiga att få i nya inlägg-listan. Min egen blogg hör väl till den första typen. Jag bloggar ju relativt oregelbundet just nu, tre inlägg en dag och sen tyst i fem... 
För att slippa titta in här och bli besviken; klicka på den blå rutan med ett plustecken "följ bloggen" och få reda på när jag postat ett nytt inlägg. Fiffigt!

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-12-11 | 21:13:18
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Jag har din blogg på feeds så den talar om när du uppdaterar. Och jag är likadan nuförtiden, har ingen inspiration att blogga längre.

Kommentera inlägget här: