At our best behavior

Inspiration i arkivet

Kategori: Inspiration

Kollade bakåt i kategorin med dagens val från garderoben idag när jag letade efter en sak. Det är ju värsta arkivet med outfits att inspireras av, smidigt samlat på ett ställe. "Just det, det där kände jag mig snygg i". Utan bloggen hade jag aldrig kommit ihåg det.
Blev superinspirerad att använda lite gamla grejer. En liten jacka jag inte haft på länge. Samma med en klänning och en halsduk. Ett par byxor jag glömt bort att jag har.. osv.
Dessutom konstaterade jag att jag verkligen ska bättra på den blonda färgen i håret, snart!

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2007-12-13 | 07:27:54
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Japp - helt fel ute är man ju inte som bloggar dagens ibland:-) Glad lusse snuttisen!

  • Ida säger:
    2007-12-14 | 18:13:58
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mia: Kollade du på nån fin lucia? Jag tyckte det var för tidigt på morgonen och sen jobbade jag hela dagen och kvällen... Kram

Kommentera inlägget här: