At our best behavior

Nu bär det söderut.

Kategori: Runway

hererra23226-846chris benz
Carolina Hererra. Adam+Eve. Chris Benz.

Nu drar jag till Köpenhamn (eller imorgon fm alltså). 4 dagar av mässor, visningar och förhoppningsvis en massa snygga kläder! Har packat. Utan packågest. Tog fram 7 outfits som jag var nöjd med redan igår. (Ja, sju, man kan aldrig ha med sig för lite, och vi kanske går ut "måste-byta-kläder-ut" varje kväll vem vet...) Har med 4 par skor. Inga funkar om det är snöslask... Har även med pampuscher (Tack Tretorn och Star PR) att trä utanpå på väg till inomhusaktiviteter.

Tar med bilderna ovan som minnesbilder och köper in guldgrejer till butiken. Vi kommer nog förresten att ha internet på rummet så kika in för rapporter, här eller ev blir det bara på butiksbloggen, vi får se.

KOMMENTARER:

  • MiaShopping säger:
    2007-02-08 | 09:27:54
    Bloggadress: http://www.miashopping.com

    Ska bli spännande att få en rapport från Köpenhamn sen. Hoppas du får trevligt!

  • Anonym säger:
    2007-02-08 | 09:30:50

    Klänningen i mitten!! Märke??? Ska ni ta in den eller är det inspiration?

  • Ida säger:
    2007-02-08 | 10:43:36
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Mia: Tack, jag tror vi får det super. Lovar att berätta.

    Anonym: Det är inspiration. Slarvigt att mig att inte skriva designer... Nu har jag gjort det.

  • pojkvæn säger:
    2007-02-08 | 10:47:35

    har fått många positive kommentarer om min klædsel. idag har jag den grå trøjan från 5th aveny shoe reapair. ( genser som trøja kallas hær) så jag vill bara tacka min personlige stylist før dette. hoper att ni har en god tur i danmark. o vis du finner noen flotte klær før meg så ær det ju supert.

  • Ida säger:
    2007-02-08 | 10:51:44

    Pojkvän: Vad roligt!!!

Kommentera inlägget här: