At our best behavior

Planer för helgen

Kategori: Personligt

POJKVÄN KOMMER HEM!!!!! Han är ju i Norge och jobbar på en filminspelning och nu är första gången på fyra veckor som han kommer hem. Så jäkla najs! Sent ikväll dyker han upp. Jag ska inte jobba imorgon (Malin är snäll och jobbar själv fast det är lönehelg.) Så planerna för helgen är att mysa riktigt mycket, ev åka pulka med några vänner imorgon, om vi inte softar med dem på kvällen så ska vi käka på Lux, det är flera bra utställningar på kulturhuset, filmen The Squid and the Wale finns hemma... osv. Vi får se hur det blir. På söndag kväll åker han igen. Men då dröjer det bara två veckor innan han kan åka hem igen!

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2007-02-23 | 14:49:22
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Åh vilken härlig helg du har framför dig.
    Jag såg squid and... förra helgen. Jag hade skyhöga förväntningar... men de uppfylldes inte helt men visst var den bra!

  • Pojkvæn säger:
    2007-02-23 | 16:09:28

    Yes! Hær kommer jag. Har packat o ska æta lite. Idag hade vi en riktig soft dag på tennisplanen. Och igår var jag på teve. Nrk var på plats o filma. Ses snart.

  • Emma säger:
    2007-02-25 | 19:40:38
    Bloggadress: http://lillaemma.webblogg.se/

    Jag sa ju att tiden skulle gå! :) Hoppas ni har haft en trevlig helg

  • Ida säger:
    2007-02-25 | 22:18:04
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Minna: Helgen motsvarade alla förväntningar men det gjorde inte filmen, jag var inte så impad ändå.
    Pojkvän: Eller så blev det inte så snart...
    Emma: Ja det sa du, ganska fort gick det faktiskt. En perfekt helg, de få timmarna vi fick ihop! Tack.

Kommentera inlägget här: