At our best behavior

Hatar feber

Kategori: Personligt

Är bajsförkyld och har just gått upp. Tur att idag är min lediga dag.
Låg nyss i soffan och gnällde, "kan inte filmerna komma nu, så jag kan ligga här hela dagen". (Jag är lat och hyr film via lovefilm.se, 3 filmer snurrar alltid, när jag sett en och skickar tillbaka den kommer en ny. Asbra när det aldrig finns bra film i min förortsfilmbutik!) Bara nån minut senare ramlade Narnia och skiva två av serien Mäklarna ner på hallmattan. Ibland får man sina önskningar uppfyllda snabbare än man kunnat drömma om. :)

Nu, fixa frulle och sen krypa ner under filten och titta på riktigt vinterlandskap, Narnia. Ah!

KOMMENTARER:

  • Mia säger:
    2007-01-09 | 12:48:33
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com/

    Stackars lilla sjuklingen! Du får ta och krya på dig - och spana filmer:-)

  • Malin säger:
    2007-01-09 | 13:27:23

    Men vad tråkigt, hoppas du blir bättre snart, hör av dig annars så vi kan lösa jobb mm. Krya på dig!/Malin

  • thesseloppan säger:
    2007-01-09 | 13:51:39
    Bloggadress: http://thesseloppan.blogg.se

    Narnia är helt underbar! Vad smidigt att filmerna kommer i brevlådan, speciellt när man inte mår bra :)

  • ninni säger:
    2007-01-09 | 14:31:16

    stackare vad det är synd om dig.....
    se nu en film och ligg kvar i soffan.
    jag ska hem och mocka till 4 hästar! eller kanske bara 2. det är lite synd om mig.... kram

  • Mli säger:
    2007-01-09 | 15:23:18

    O syster yster. Jag skickar miljoner kramar och pussar till dig! Tycker om dig en massa!

  • Ida säger:
    2007-01-09 | 16:46:16

    Mia: Tack söta.
    Malin: Jag hoppas jag mår bra snabbt. Saknar butiken annars. Tack.
    thesseloppan: Ja riktigt bra var den! Det är super, precis, särskilt idag.
    ninni: nönönö, jag mår faktiskt dåligt på riktigt. läste allt att mli skulle hem och rida, hon kanske mockar åt nån :)
    mli: tack gullesyster. Jag tycker om dig massor också!

  • fruitcocktail säger:
    2007-01-09 | 23:16:53
    Bloggadress: http://morefruitcocktail.blogspot.com

    Krya på dig!!

  • Fröken Yster säger:
    2007-01-10 | 12:26:22
    Bloggadress: http://frokenyster.webblogg.se

    hej, trist att vara sjuk, speciellt i det här dassiga januari-vädret, men jag har för mig att det stod på aftonbladet.se att snön är på väg nu, iallafall till södra Sverige, hoppas, hoppas på en vit vinter!!! hur går det med er butik annars, dagdrömmer fortfarande om en egen klädbutik, får se när man slår till, ha en bra dag!

  • Mia säger:
    2007-01-10 | 13:27:30
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com/

    Hoppas att du mår lite bättre idag, lillstumpan där!

  • Ida säger:
    2007-01-10 | 21:27:29

    Fruit: Tack! Ingen feber idag iaf.
    Fröken Yster: Lite snö skulle inte skada, är sugen på att åka skidor. Det flyter på i butiken. du kan läsa lite om vad som händer på butiksbloggen http://shopblogg.webblogg.se/wardrobe. tack.
    Mia: Vad gullig du är! Mycket bättre idag, ska jobba igen imorgon.

Kommentera inlägget här: