At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

23226-1010
Idag blev det drinkar på Debasers uteservering. Det är ju egentligen lite somrigt, men sommarkänslan lyser med sin frånvaro hos mig, lite sorgligt. Vad göra?

Jag var iaf klädd i:

Linne: Nytt från Numph, fint mönster, fin modell, I Like! Det är som kors i ryggen och jag var först lite osäker på hur jag skulle använda det, sen kom jag på att jag har en bh med band som kan flyttas, och alltså bäras i kors i ryggen!
Kjol: Den från Carin Wester. Igen.
Kofta: Cremefärgad hålstickad från Zara, med fina träknappar. Den är ganska gamma, och har ett jättehål under armen som jag aldrig kommer mig för att laga...
Väska: Från H&M.
Armband: I trä från H&M.
Skor: Converse

KOMMENTARER:

  • Angelicas Closet säger:
    2007-07-20 | 07:08:46
    Bloggadress: http://angelicca.blogg.se

    Fin väska!
    :)

  • Ida säger:
    2007-07-21 | 14:55:48

    Angelica: Tack! Några år gammal så det känns fint att använda den igen.

Kommentera inlägget här: