At our best behavior

Ge mig lite sommarkänsla, nu!

Kategori: Mode

Jag kan inte riktigt greppa sommarkänslan, som sagt, så jag tänkte hjälpa den på traven med ett gäng riktigt somriga visningsbilder. Vad kan passa bättre då än bilder på godbitar från olika resort-kollektioner?! De har nyligen visats och kommer ju egentligen ut först i vinter, men eftersom de osar semester, och om man vill - högsommar, så tycker jag de passar för att inspirera just nu. Kom igen nu! Sommar!

23226-1014

Rad 1 fr vänster: Carolina Herrera, Yigal Azrouel, Stella McCartney, DvF, Bottega Veneta
Rad 2 fr vänster: Badgley Mischka, Jean Paul Gaultier, Michael Kors, Vera Wang, YSL.
Rad 3 fr vänster: Ralph Lauren, Luca Luca, Stella McCartney, Max Azria, Nina Ricci.

KOMMENTARER:

  • Jytte säger:
    2007-07-20 | 10:35:18
    Bloggadress: http://jytte.blogg.se

    Jean Paul Gaultiers klänning var så söt :D riktigt sommrig !

  • ninni säger:
    2007-07-20 | 12:51:52

    har en timma kvar tills jag går på 4 veckors semester.. det ska bli så skönt.
    längtar.

  • Ida säger:
    2007-07-20 | 14:02:40

    Jytte: Precis, riktigt somrig... solen skiner idag, det är strax helg, kanske kommer det lite sommarkänsla krypande så smått nu.
    Ninni: Aaaaaaah, vad gött!!! Är lilla husvagnen packad? :) Kram.

Kommentera inlägget här: