At our best behavior

Kul grej

Kategori: Tips

Jag har hittat ett till ställe (utöver bloggvärlden) som fördriver tid farligt bra... Facebook. Blev övertalad i torsdags att det var en bra pryl. (Grejen är väl att man ska hitta sina long lost friends och på ett smidigt sätt kunna hålla kontakten med dem.) Och visst var det så. Bland annat hittade jag en kompis som jag träffade i Indien 2001. Vi hade inte setts på 3 år men nu stod det på hans facebook-sida att han var i Stockholm över helgen. Så jag ringde, och igår sågs vi och tog en drink . Det var supertrevligt!

KOMMENTARER:

  • MiaShopping säger:
    2007-06-18 | 18:07:50
    Bloggadress: http://www.miashoppping.com/blog

    Jag har också blivit tipsad om Facbook men aldrig orkat kolla upp vad det är. Kanske dags att göra det...

  • Ida säger:
    2007-06-18 | 18:15:30

    Gör't!

Kommentera inlägget här: