At our best behavior

Mr Nice Guy

Kategori: Allmänt

Min kille är underbar på alla sätt. Varm och omtänksam. Rolig. Trevlig. Om han vill...

Igår berättade han om en sak som är så himla han i ett nötskal. Han hymlar liksom inte.

Hans telefon ringer.
Pojkvän: Ja det är Pojkvän (fast han säger ju sitt IRL-namn såklart )
Kollega som vi kan kalla S för hon jobbar med scenografi: Hej det är S.
Pojkvän: Hej.
S: Vad gjorde du ihelgen då?
Pojkvän: Vi, ja, eh VA? (funderar febrilt över vad tusan hon menar, har han missat nåt jobbrelaterat)
S: Ja gjorde du nåt treligt i helgen?
Pojkvän: Fnyser och skrattar till.
S: Eeeh?
Pojkvän: Vad vill du? Hur kan jag hjälpa dig?
S: Jag försökte bara vara trevlig...
Pojkvän: Jag gör inte sånt på telefon. Säg vad du vill nu!

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2007-06-12 | 19:01:57

    Hahaha det där låter verkligen som honom i ett nötskal. Snart kommer jag till er! då kan vi va vardags-syskon! Inte bara komma-och-hälsa-på syskon! Härligt va!! Puss

  • Ida säger:
    2007-06-12 | 19:47:24
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: Så jävla superhärligt!!! Ser fram emot det!

  • ninni säger:
    2007-06-13 | 08:50:35

    honom gillar jag verkligen. en kram till honom.
    det stör ju i arbetet med en massa prat!!!

  • Ida säger:
    2007-06-13 | 11:10:48

    Ninni: Jag gillar också honom :) Ska ge han en kram från dig!

  • Magda säger:
    2007-06-20 | 00:31:15
    Bloggadress: http://magdalenaw.blogg.se

    Haha! Han verkar grym :P

  • Ida säger:
    2007-06-21 | 00:10:35
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Magda: He is! :)

Kommentera inlägget här: