At our best behavior

Packa och packa upp...

Kategori: Allmänt

Ah. Jag är inte ensam. Packångest brukar jag ju ha, det har jag ju sagt förr. Packa-upp-ångesten är nog egentligen mera lathet. Men visst kan det ta upp till två veckor innan jag packat upp allt...

Snart är det dags igen. Att packa alltså. Ska vara ledig en vecka. Åka till Motala och rida, softa och förhoppningsvis bada lite. Känner dock på mig att kommer gå lätt den här gången. På landet behöver man inte så mycket moderiktiga outfits :)

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2007-07-01 | 10:03:02
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    jag tog mig i kragen igår... nu är väskan tom och en del av sakerna ligger kvar på golvet runt väskan... får se när väskan väl kommer på plats på vinden...
    katastrof...

  • ninni säger:
    2007-07-02 | 08:44:45

    det gäller att ha gummistövlar som matchar jobbarbyxorna och den lilla toppen som man har en snygg scarf till....

  • Ida säger:
    2007-07-02 | 22:57:13
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Minna: hahaha (åker imorgon fm, inte packat ännu... katastrof det med...)
    Ninni: haha, brukar ju ändå låna hälften av plagg en av dig och pappa så det är ju inte så noga med packningen.

Kommentera inlägget här: