At our best behavior

Prova saker

Kategori: Produkter

Jag är en av dem som tackar ja till att prova nya saker... Ibland skriver jag om det, ibland inte.


Dove hudlotion med lätt brun-utan-sol-effekt fick jag hem för ganska länge sedan. Då tänkte jag "om jag ändå ska lukta illa vill jag ha mera färg". Men nu får jag kanske revidera min uppfattning.

De senaste dagarna har jag i sista stund innan jag flaxat ut genom dörren tittat ner på mina ben och sett den dåliga kombon torra ben/inga leggings. Jag har då huggit den där flaskan från Dove och kört en snabbsmörjning. Insåg just att tre smörjningar ger ganska mycket färg. Naturlig färg. Och kanske luktar den trots allt lite mindre än min vanliga bus-gele. En annan fördel är ju att lite färg per gång-grejen minimerar risken att det blir ojämnt.  


Igår hade jag tvättid och tänket prova Grummes nya flytande tvätt-och-sköljmedel-i-ett som ska vara både effektiv och miljövänlig. Men. Det står på förpackningen att man ska hälla direkt i tvättmedelsfacket eller använda en tvättboll som man stoppar i maskinen. Om man har en tvättmaskin där flytande saker som hälls i rinner rakt igenom innan maskinen startats, och man inte äger nån sån där boll... Hur gör man då???

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-06-08 | 19:04:55
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Men det rinner ner i maskinen inte ut i tomma intet. Så häll på du.

  • Ida säger:
    2007-06-09 | 12:14:26
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Jag är inte helt säker på det... Skulle klorina nåt vitt för länge sen, det funkade inte alls bra att hälla där. Tomma intet är nämligen något så verkligt som avloppen bakom maskinen. Men jag ska test-hälla nästa gång och se igen var det hamnar!

  • Iván säger:
    2007-06-10 | 05:06:44

    Hi!
    I´m a Spanish guy! Unfortunately not very good at speaking Swedish... Could you send me an e-mail to [email protected]? I´ve started a group of pictures featuring clothes by H&M Trend and thought you might be interested in joining. Please write soon!
    : )
    Iván

  • Camilla säger:
    2007-06-10 | 13:19:58
    Bloggadress: http://stilic.blogg.se

    Ibland lönar det sig att testa nya saker!

  • Ida säger:
    2007-06-11 | 22:02:15
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Ivan: "a group of pictures" ... why not try a blog?
    Camilla: Absolut!

Kommentera inlägget här: