At our best behavior

Fredagsnatt

Kategori: Personligt

O la la, känner mig lite inne på teknik idag.

På vägen hem idag på tunnelbanan testade jag att surfa via mobilen. Lite meckigt och pyttigt... men det kan definitivt hända igen. Farligt. 10 kr / 5 MB tror jag det är. Hur vet man hur många MB man använder/utnyttjar/vad man nu säger?

Och nu har jag just lyckats med att lägga in lite kod på indexsidan till vår hemsida (blogg=lätt, hemsidor=inte så lätt. enligt mig iaf...) så att den skickar vidare besökaren direkt till webshopen. Så nu slipper vi skämmas över att det stod att vi öppnaR den 4 oktober...
Blev lite lurad av att de på webshopen pratade om att "peka om". Strulade med det en massa i går kväll. Det var jättekrångligt och lösenord hit och dit. Och så var det inte ens peka om jag ville göra. Utan skicka vidare.

Har haft en asskön kväll med två tjejkompisar. Middag, snack, några gamla avsnitt SATC. Fredagshäng helt enkelt.
 
Imorgon är det bara en vecka kvar till Pojkvän kommer hem! Och stannar hemma! Han har fått ett till jobb direkt. Ett tunnelbanestopp bort! Från april till september. Sweet!

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2007-03-24 | 12:15:42
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com/

    Heheheh..jag är en teknikrookie..för det mesta. Vad kul att ni äntligen fick igång webshopen och att den blev så finfin! Kram

  • Pojkvæn säger:
    2007-03-24 | 14:06:00

    Jag vet att repliken "jag ær stolt øver dig" låter lite knas men kan inte hitta ett bættre ord. Du fattar nog vad jag medar. Middagen med fotografen, regissøren och b-fotografen var mycket trevlig. Sedan drog vi på team fest med dans. Idag ska jag åka en tur till havet. Vi snakkes i kvæll.

  • Ida säger:
    2007-03-24 | 17:05:57

    Mia: börjar känna att jag kanske inte är rookie längre. och det känns fint!

    Pojkvän: Det får låta hur det vill. Jag blev glad! Puss.

Kommentera inlägget här: