At our best behavior

Latjolajbans

Kategori: Musik

Hemma! (sen en timma visserligen, men ändå)

Roligt att jag 21.18 skrev att jag skulle fota rosa innetryg och sen åka hem. Bara för att 21.34 publicera ett nytt inlägg....

Vad jag poppade in här för att berätta är att jag har en mycket jobbig och olämplig (eller kanske lämplig med tanke på irritationsmomenten idag) strof som nynnas på repeat inne i huvudet. Den är från ganska nya skivan med Säkert (Annika Norlin aka Hello Saferide som sjunger på svenska). Och den går som följer:

"Dom jääävlarna ska skjuuuuuuuuuutaaaas"

Mysigt.


Lägger detta under kategorin "Musik". Det tyckte jag var roligt.

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2007-03-16 | 09:57:28
    Bloggadress: http://sol.blogg.se

    Haha, när jag lyssnar på den går jag liksom extra taktfast och stampar fram :)

  • Ida säger:
    2007-03-17 | 00:30:05
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Sara: Haha! Jag har inte promenerat till den skivan. Tycker jag får tillräckligt med musik hela dagarna i butiken, så jag har ingen fickspelare.

Kommentera inlägget här: