At our best behavior

Nya versionen

Kategori: Allmänt

Wow! (För blogspot-bloggare är detta inte intressant, men ni fellow blogsoft-bloggare fattar vad jag snackar om.)
 
Tyckte det var lite jobbigt med nytt. Men nu får jag kanske säga att det verkar mycket lovande det här, den nya versionen.

Råkade stänga ner hela skiten när jag kollat på förhandsvisningen. Missade "tillbaka till inlägget-knappen"... (jobbigt att det var nytt, men ok, my bad.) Loggar in igen, och halloj vilken fiffig finess, inlägget hade sparats som ett utkast automatiskt, typ allt utom den allra sista grejen jag gjort.

Dock saknar jag möjligheten att beskära bilder. Lägger in färre och länkar fler tills jag kommit över detta... Ska inte gnälla, har mycket lägligt nyligen installerat photoshop (elements visserligen men än så länge räcker det gott o väl).

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2007-03-04 | 15:50:15
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Låter som helt OK små nya finesser:-) Jag fick så mkt vårkänsla när jag var in i "Garderoben" i torsdags att jag nog måste mig in ngn dag i veckan igen:-) tjipp

Kommentera inlägget här: