At our best behavior

Oh my

Kategori: Tidningar

Jag och Malin är bjudna på Modettefesten. Gissar att vi får komma för att de får låna så fina saker av oss. Vi är glada och det ska bli superroligt. Verkligt spännande att se första numret. Jag tror att det kommer att bli hur bra som helst.

Det verkar vara ett helt gäng trevliga bloggare bjudna, både såna jag träffat innan och andra som jag bara läst. Att träffa alla ska bli galet trevligt!

Men. Jag börjar bli nervös nu. Det pratas om att "shoppa nåt nytt", och  "flera nya outfits för att ha valmöjligheter" osv. My god. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. En blank liten sak som skulle vara perfekt kommer inte att ha levererats innan festen är... Än finns det lite tid att fundera.

Vi har faktiskt fått varsin inbjudan. Jag tror att jag ska ta med mig Johanna - kvinnan bakom de redan ganska ombloggade leggingsen i lack och silver (jag ska hämta upp en ny laddning imorgon på väg till jobbet). (Sorry Pojkvän men jag tror hon uppskattar festen mer än du :) )

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2007-03-26 | 00:09:28
    Bloggadress: http://fashionina.com

    vad kul! jag vill också gå på den festen! :)

  • Smartasmia säger:
    2007-03-26 | 12:27:39
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Kulkulcykelhjul! Syns där chickset:-)

  • shopoholychic säger:
    2007-03-28 | 10:42:32
    Bloggadress: http://shopoholychic.blogspot.com

    Kul! Jag är också bjuden - och har därför också svår ångest ang. klädkoden: F E S T ! Kanske man måste sy någonting eget för att sticka ut?

Kommentera inlägget här: