At our best behavior

Pladder

Kategori: Personligt

Är ledig idag. Soft! Men jobbar lite ändå. Pillade med bilder och provade olika saker till webshopen igår kväll och fastnade lite, så jag var bara tvungen att fråga redan idag. Supporttelefonkö... och så går det inte att göra som jag vill. "Nej man kan inte ha så när man har så". Men ööögh, klart som fan man vill ha både så och så! "Vi jobbar på en ny version." (Alltså jag var inte otrevlig mot henne och hon var också trevlig.)Tyckte jag var smart och kom på en lösning. Men halvvägs insåg jag på att det inte håller. Nu är jag suris :( 
Så nu blir det favvo, filmfrukost. Läsa tidningen till frukost är överskattat. En lättsmält film är det bästa. Idag blir det "Click".

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2007-03-01 | 15:39:32
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Moahaha..idag först var jag inne med lite godis...och då är du ledig:-) Tant Malin knaprar nog din del av påsen just nu;-) Oj vad mkt fint det börjar komma in i butik nu. Filismaskens!

  • Ida säger:
    2007-03-01 | 16:22:18
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Mia: Neeej tråkigt att jag missade dig. Får se imorgon om Malin lämnat nåt till mig då :) Visst är det roligt med nyheter!

Kommentera inlägget här: