At our best behavior

torsdagkväll på lagret

Kategori: Personligt

Läser nya bloggarna på Modette. (Lisa och Maria har joinat Eleonore och bloggar numera på hemsidan.) Inser exakt hur mycket jag tappat språkligt här på bloggen. Blivit tråkig. Var inte jag också rapp och cool en gång?! Måste bättra! Och blogga lite mera också. Denna ångest!

Är kvar på jobbet fortfarande. Fotar väskor till webshopen. Mailat bilder på design idag till snubben som ska göra designen. Men som knappast gjort någon design att hurra över. Så geniet som gjort vår logga har gjort lite skisser och bilder som jag som sagt mailat till designsnubben så han kan lägga in dem och kanske få till en design jag blir nöjd med. Dock skrev han idag att han hade en lucka med tid för mig först den 27:e mars. Redan nu tycker jag att de är ungefär en vecka försenade. Ringde och försökte skälla lite på den som sålt på mig skiten. Han var på möte... skulle ringa upp... det har han inte! Projektledaren som jag har sökt typ fem gånger har heller aldrig mailat eller ringt tillbaka. Sur är jag. Då är det bra att skriva av sig lite på sin blogg :) Imorgon tar jag nya tag. Administrationsverktyget är iaf lätt att använda. Nåt positivt. Bilderna på plaggen blir bra också. Jag vill öppna nu! Se vad vi får för respons.

Nu ska jag larma av väskorna och fota fina rosa innertyget. Tjipp. Sen åka hem.
Kommentera inlägget här: