At our best behavior

Dagens marina val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

23226-954Idag är jag väldigt kittad från just "garderoben"  :)

Klänning: Stickad tröjklänning från Vadumsrum. I löööööve den underbara blå färgen. Och så är den skön också, viskos i så den har lite tyngd som ger bra fall.
Kofta: Marinblå sak från i höstas. Kommer från Nanso.
Strympbyxor: Marinblå från Vogue. Alltid Vogue! :)
Skor: Cremiga Converse. Börjar bli lite smutsiga och så har de en rosa fläck av hallonsmothie som hamnade där typ första gången jag använde dem. Mina svarta fick en kludd räksallad på sig första gången jag använde dem. Haha. Det är nog en förbannelse.

Skönt att jag ser vindögd ut när jag kollar in i kameran ... :)

Ser nu att jag måste bli bättre på att använda smycken igen! Alltså cleant är bra, men sådär tomt kan man ju inte det.


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: