At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

23226-970Inspirerad av 70-tals-vibbarna som cirkulerar här och var blev detta min outfit idag. Det kändes fint att använda väskan och skorna i ljusbrunt läder, och träarmbanden igen. Efter förra sommarens bohochic-mania trodde jag att jag skulle vara trött på allt åt det hållet och att de skulle få mögla i garderoben ett tag framöver. Men så slapp det bli. De funkade fint såhär ju.

Klänning: Ny blommig en från Thelin. Jag gillar att det är typ tusen knappar. Det är så omöjligt att det ska glipa fult.
Jeans: Ljusa från Dr Denim.
Skor: Kilklackar köpta på Topshop 2005. Hade dem i nio timmar, fossingarna var inte glada sen... platta sandaler åkte på inför hemresan.
Väska: Också från -05 men från H&M.
Armband: I trä, jag tror de är från H&M de också.
Glasögon: syns knappt... med de är ljusa i plast från Marc Jacobs.


KOMMENTARER:

  • Cecilia säger:
    2007-05-31 | 01:36:15
    Bloggadress: http://cillenl.webblogg.se

    Skitsnygg klänning!

  • Mli säger:
    2007-05-31 | 10:38:26

    coolt. Du ser supersnygg ut i håret. Tycker verkligen om det där ljusa. Det passar dig!

  • ninni säger:
    2007-05-31 | 11:41:47

    ´Detta är snyggt. puss

  • Weronica säger:
    2007-05-31 | 15:00:19
    Bloggadress: http://livingbyw.blogsome.com/

    Jag såg dig precis även på Stockholm Streetstyle i den där outfiten. Jättesnyggt! Jag gillar verkligen din stil och att du representerar något annat än den "mainstreamlinje" som man ser på många andra ställen. Keep up!

  • Frida säger:
    2007-05-31 | 18:20:32
    Bloggadress: http://randigtochprickigt.blogg.se

    Du passar skitbra i den frillan!

  • Ida säger:
    2007-05-31 | 18:41:05

    Cecilia: Tack, I love it!
    Mli: Tack, trivs med det också! Testade lite nytt, mera slarvigt svept åt sidan istället för spikrakt neråt. Kändes bra det med.
    Ninni: Puss gullemamma!!!
    Weronica: Aha, kolla där. Kul. Tack för värmande ord!!!
    Frida: Tack snälla! Jag trivs också!

Kommentera inlägget här: