At our best behavior

Dagens val

Kategori: Val från garderoben

23226-960Det blev ett brunt bälte idag. Men flätat som sagt. Och inte i midjan utan högre upp för det ser bättre ut på mig. Kör svart med brunt också, och gillar det!

Klänning: Svart från Thelin. Så jäkla skön!
Bälte: Second hand.
Tajts: Svarta från Vogue.
Sjal: Åhlens (gammal press-give-away) Haft den hela dagen, halsontet måste bort!
Och så cremiga conversen.

Som synes så har jag jobbat idag. Spegeln i butiken är skitbra för den har rätt ljus att fota i. Hemma i hallen är det för mörkt.

Nu ska jag lägga mig i hängmattan på balkongen ett tag, det är sol där. Sen iväg igen, till en kompis på middag. Och så ska vi se på schlagern också. Absolut inte min kopp av te men jag tror att det kan bli kul och trevligt!

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2007-05-13 | 11:12:09

    Jag säger det igen. Du är het! Nu är du bakgrund på min dator. Saknar dig så mycket.

  • Ida säger:
    2007-05-13 | 11:40:00
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: Pussgurkan! Tack! Jag tycker det vore supernajs om du flyttade hit i höst, så vi sågs lite oftare!

  • Mli säger:
    2007-05-13 | 17:18:49

    Verkligen. bara att hålla alla tummar nu. Men det är nog lungan. Mli fixar´t.

  • Helena säger:
    2007-05-13 | 21:00:08
    Bloggadress: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

    Snygg klänning, den ser super skön ut.

  • Ida säger:
    2007-05-13 | 23:07:28
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: Du är bäst ingen protest, klart du fixar´t.
    Helena: Tack. Mjuk mjuk mjuk är den. :)

Kommentera inlägget här: