At our best behavior

Film.

Kategori: Film

Minna hyr film och går efter mina rekommendationer... man, jag känner pressen!  Kollade bakåt i min filmkategori och insåg att jag iaf ser det jag föresätter mig att se. För ungefär ett år sedan gjorde jag en vill se-lista. Nu har jag sett alla!

- Att återvända - Bra, men inte den bästa av Almodovar.
- The science of sleep - Lustig men jag gillade den.
- Little miss sunshine - BÄST!!! Helt underbart rolig, rörande, bedårande.
- Shortbus - Jag gillade!
- Djävulen bär Prada - Lite av en besvikelse tror jag att jag tyckte... Men man måste ju se den ändå liksom!
- Marie Antoinette - Har fått ett eget inlägg.
- Oskuld - Efter en svensk bok, gjord för brittisk tv tror jag det var, ganska dålig men det funkade som tidsfördriv och avkoppling.
- De andras liv - Asbra film, men jag har redan skrivit att jag sett den. Så den har Minna hemma :) Ett bra val!

Minna - om jag kommer på nån film som jag verkliget gillat eller ogillat så ska skriva om det!

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2007-11-25 | 09:56:47

    "De andras liv" var bra. Sorglig där på slutet...
    och det allra sista på slutet var himla bra.

    Och gu vad han "spionen2 var lik Kevin Spacey och den svenska komikern Tomas Andersson (?)

  • Ida säger:
    2007-11-26 | 21:37:45
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Minna: Haha knepig mix av likhet :) Vilken tur att du också gillade filmen!
    Såg en koreansk film i helgen - Sympathy for Mr. Vengeance - den behöver du INTE se!

Kommentera inlägget här: