At our best behavior

Nattuggla igen

Kategori: Personligt

När jag känner mig knäpp som sitter och surfar mitt i natten en lördag är det trösterikt att logga in i webshopens adminsystem och kolla besökarantalet. Det är förvånansväsrt många som surfar mitt i natten en lördag. : )

Asocial? Jag?  Va? :D

Faktum är att jag ska vara väldigt social nästa vecka. Utöver att jag ska jobba så är kvällarna fulltecknade:

Måndag: Ska träffa en tjej som var en av mina bästa vänner under gymnasiet. Jag kan inte minnas att vi setts efter att vi slutade, för 10 år sen! Ska bli askul.
Tisdag: Pojkvän kommer hem! (Varit i Luleå i 10 dagar och jobbat på kortfilm.) Kramas!!!
Onsdag: Camilla Thulin har nåt galej för sin bok "Karlar med stil" på Cafe Opera.
Torsdag: En vän till en vän, eller nåt, spelar med sitt band på Mosebacke. Innan det är det fest på ett presskontor som jag inte riktigt vet om det är aktuellt för mig att gå på, men jag är ju bjuden...
Fredag: Har halvt bestämt, eller det kanske blev spikat... Fredagsdrink!

Och så råkade jag visst säga "Ja absolut vi hörs om middag en kväll i veckan!" ... Sorry GB, kan vi ta det nästa vecka? :)
Kommentera inlägget här: