At our best behavior

Nytt i garderoben: klänning från Thelin.

Kategori: Nytt i garderoben

Kategorin shoppat har begåvats med futtiga tolv inlägg under de tiomånader som gått av 2007.  Så kan vi ju inte ha det. Men nya plagg från butiken känns inte helt korrekta i en kategori som heter shoppat. En beställning gjord sex månader tidigare kan väl inte riktigt kallas för shopping... Så. Jag har döpt om shoppatkategorin till Nytt i garderoben.

Ut först i denna nygamla kategori är:

image1120

En klänning från Thelin! Fina prickar och fina färger: svart, vit och gråblå. Den är lite lös i modellen och sen smal över höfterna. Och har fickor!!! Den här beställde jag faktiskt för inte så himla längesen, den var med i en "expresskollektion", alltså med leverans ganska direkt.
Jag har just haft en period när jag inte är särkilt sugen på något i min garderob, ni vet när man inte hittar inspiration till att få ihop nåt bra, då är det alltid kul med något nytt!
Kommentera inlägget här: