At our best behavior

Olle, Lars och Nina

Kategori: Allmänt



image1148
Iru av Olle Bærtling gånger fem


För att återknyta till mitt helginlägg i fredags. Kan ju vara dags nu när det är måndag kväll.

Det var så satans skönt att vara helt ledig!!!

- Sovmorgon. (Inte så att jag brukar börja så hiskeligt tidigt när jag jobbar, men ändå.)

- Lyxfrukostar med yoghurt, avokadomackor, melon, ägg, osv. 

- En tur till city i lördags som planerat.

Först Moderna Museet. Olle Bærtling-utställningen var ball. Vi såg även Lars Tunbjörks foton, väldigt svenska och fyllda med en imponerade mängd ångest, hur kan man bara lyckas ta så fula bilder... 

PUB 03
var väl lite coolt men jag måste säga att jag tyckte det var ganska förvirrande och rörigt alltihopa, kändes allt annat än exklusivt. (För dem som inte varit där ännu så är det en massa olika butiker som Le shop och 59 Vintage store, men inte en tillstymmelse till väggar, butiksnamnen är utskrivna på golvet, och det är lite som ett pussel att gissa vilket namn som syftar till vilken yta och var vissa butiker börjar och slutar ). Nina märkte man inte mycket av.

- En (visserligen dålig) film på lördagkvällen. (Sympathy for Mr. Vengeance. En koreansk film som var ganska äcklig och tidvis helt obegiplig.)

- Idolrepris.

- Sen bestod faktiskt söndagen till störst del av mera dvd-tittande - L Word säsong 2, och Love Actually som det visade sig att pojkvän inte sett.

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2007-11-27 | 00:15:40
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    I miss miss miss miss you...

  • ninni säger:
    2007-11-27 | 08:40:18

    vilken konsert. helt toppen. peter lemarc!!!

  • ninni säger:
    2007-11-28 | 14:13:39

    Fasten vann igen 5 raka segern. Solvalla 5 dec nästa. puss

  • Ida säger:
    2007-11-28 | 18:17:39
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: I miss you too!!!
    Mammsi: Värsta hästen ju, roligt! Tyckte pappa också att konserten var bra?

  • ninni säger:
    2007-11-29 | 09:53:08

    Hur är det skruttan???

  • Johanna säger:
    2007-11-30 | 17:07:57
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Håller med om PUB, det blev inte något som jag vill tillbaka till. Tyckte det var bra som det var.

  • Ida säger:
    2007-11-30 | 17:17:58
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Hmm, jag tror dock inte att jag tyckte det var bättre innan, jag vet inte ens om jag nånsin varit där innan... Jag hade bara lite högre förväntningar tror jag.

Kommentera inlägget här: