At our best behavior

Bok? 2

Kategori: Böcker

Jag tänkte att några av mina mästerverk också skulle göra sig bra i bokform. Här har jag valt ut några:

Hohoho
En bil körde just in i en annan bil utanför mitt jobb. Jobbigt läge!
2006-maj-26 11:35

Jaaaaa!
Det är 12,9 grader ute. Fy   fan   vad   gött!!!
2006-april-27 11:02

Ny hype
Ingen glömmer väl hypandet av skumtomten kring jul?! Nu när vi närmar oss påsk tycker jag det är dags för ännu en hype. Cloettas Dragé Egg är oslagbart de godaste påskäggen. Sega liksom. Jag har redan satt i mig en påse.
2006-april-06 14:22

Soft
Planerade för myskväll med glass och film för att det regnade så mycket. Och så kunde vi käka middag ute i solen på balkongen först!
2007-juni-30 19:44

Vad tror ni? Något förlag måste ju vara intresserat?

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: