At our best behavior

Fotokonster

Kategori: Allmänt

Behövde en ny profilbild hit... och även till Facebook ( ja, självklart hänger jag runt där då och då som alla andra just nu). Bytte ju nyss men jag tycker fortfarande att jag ser för sur ut på den nya, mamma sa att den var bättre än den gamla (vad nu det är värt), och Pojkvän dömde ut den helt. Så det var bara till att fotas!

Om man tar väldigt många bilder kan ju nån bli bra... Med blixt som fräter får man fin hy.... Ja alltså jag vet inte, delar av resultatet syns nedan. Får väl se vad det blir för ny bild...

image1063

KOMMENTARER:

  • Mini säger:
    2007-09-15 | 19:52:19

    Wow, du är grymt snygg i glasögon! Använd de ofta, snygg accessoar på dig :)

  • Ida säger:
    2007-09-15 | 20:06:38
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mini: Tack! Jag är lat och har dem inte varje dag, men jag behövder dem egentligen när jag grejer vid datorn eller läser. Har varit sugen på ett par mörkare ett tag, men är nog nöjd med dessa ett tag till ändå. Lagom när jag kommit på att jag gillar dem mycket springer jag rätt in i en metallgrej och repar dem... :(

  • Johanna säger:
    2007-09-17 | 17:19:57
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Den nya bilden är grymt snygg. Inte för att det var något fel på den gamla.

  • Ida säger:
    2007-09-17 | 23:33:24
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Tack så mycket. Den känns lite mer som jag, trevligare liksom, jag vill inte tro att jag är dryg som jag såg ut på den förra :)

Kommentera inlägget här: