At our best behavior

I miss you already, Lisbeth Salander!

Kategori: Böcker

Jag har plöjt "Millenium-triologin". Idag läste jag ut den sista. Äntligen är de slut så jag kan få mitt liv tillbaka! Jag har läst till frukost, på tåget, på toa, på kvällen, till sent på nätterna och alla lediga dagar... Nu kan jag göra nånting annat. Men det kommer helt klart bli väldigt tomt utan de där karaktärerna vid sin sida.
Vad är det som gör att man blir helt uppslukad egentligen? Jag säger som alla andra som läst: "Lyckost den som har allt kvar!"

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2007-09-12 | 09:39:18

    man kan kanske käsa om

  • Johanna säger:
    2007-09-12 | 16:24:08
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Jag älskade klänningen när jag kom hem och fick på mig ett par strumpbyxor som sitter bra. Och tack för den härliga stunden i butiken, är kanske ingen storkonsument men jag älskar butiken och återkommer mer än gärna. Och det löste sig med SL jag får tillbaka pengarna. Så klänningen betalade sig själv.

  • Ida säger:
    2007-09-12 | 18:03:18

    Ninni: Helt klart!!!
    Johanna: Gud vad det är roligt att höra! Men hallå, du handlar ju nånting nästan varje gång du kommer, du är en väldigt bra kund! Du får återkomma hur ofta du vill :) Men super att det löste sig med SL, perfekt!!!

  • lisa säger:
    2007-09-13 | 22:29:58
    Bloggadress: http://grrlie.blogg.se

    haha...den där lisbeth salander fastnar i skallen!

  • Ida säger:
    2007-09-14 | 10:37:43
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Lisa: Verkligen!!!

Kommentera inlägget här: