At our best behavior

Måndags-tv

Kategori: Tv

Tv-kväll idag. Zappat mellan alla kanaler... Några tankar.

Har kollat lite då och då på Idol. Gillade Daniels audition. Men de där Di Leva-vibbarna idag har jag inte mycket till övers för. Heja Sam säger jag. Han påminnner om min systers ex som jag verkligen gillade, har inte tänkt på det så mycket innan, men jag tror nästan att jag saknar honom lite. Det var för övrigt han som lärde mig åka skidor.

Viktoria Beckham är ju för tusan sjukt rolig!!!

Film-krönikan blir ju sämre och sämre för varje ny variant. Trist att "Tillsammans är man mindre ensam" kanske inte är nåt bra, jag som hade höga förhoppningar på den.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-09-25 | 11:01:29
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Jag som lever utan tv har ingen aning om vad du pratar om. Och härligt nog gör det inget. Jag har fullt upp ändå.

  • Ida säger:
    2007-09-26 | 23:20:13
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Åh så skönt för dig :)

Kommentera inlägget här: