At our best behavior

Säljes!

Kategori: Allmänt

Det verkar ju funka för Linn... Så jag testar.
Jag säljer följande plagg. Jag minns inga nypriser så jag skriver bara mitt pris. Maila [email protected] vid intresse. Köparen står för frakten. Alla bilder blir större om man klickar!
 
Fodralklänning i trikå av märket SOLO. Vit med smala svarta ränder. Kort slits i sidan. Storlek L. 150 kr.

 
T-shirt av märket moto, köpt på Topshop. Storlek L, men den är inte särskilt stor, passar storlek M bättre. 100 kr.

Halsduk köpt på Companys. Ull/akryl. Guldtrådar i nederdelen. Aldrig använd! 150 kr.

 
Linne från Nanso med det klassiska blommönstret Paulakukka. Storlek L. 100 kr.

Fodrade skinnhandskar som jag ärvt av min farmor. De är hur fina som helst men för små för mig. Jag vet inte hur man mäter handsk-storlekar, men de är som sagt små! 150 kr.

"Wrapkofta" i collegetyg från Hunky Dory. Mullvadsgrå. En stor säkerhetsnål hör till. Storlek L men passar även mindre storlekar. 150 kr.  SÅLD

 
Kjol från H&M med roligt print. Dragkedja bak. Storlek 42. 100 kr.  SÅLD



Silkig kjol från Saint Tropez, köpt på Companys. Färgerna är creme, mintgrön och skogsgrön. Dragkedja i sidan. Storlek XL. 100 kr.   SÅLD

Maila [email protected] vid intresse. Köparen står för frakten. Alla bilder blir större om man klickar!
Kommentera inlägget här: