At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

image1220
- Sa du snopp? Pojkvän imorse efter att jag svarat S'nob på frågan vem som gjort klänningen. 

Shit vad jag ligger hopplöst efter med att uppdatera webshopen, igen, jag var ju ifatt, typ, (förutom skor, och lite väskor, och några andra plagg...), men igår kom sommarleveranser från både S'nob och Mads Nørgaard. Borde jobba jobba jobba, men ikväll ska jag hänga med vänner!
Iklädd en av nyheterna från S'nob. En enligt mig alldeles fantastisk klänning. Jag får lite Vibskov-vibbar av den!?!

Har ingen mascara idag för övrigt. Det är därför jag ser lite knepig ut. Det är mitt nya, inga ögon och röda läppar!

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2008-04-16 | 18:24:40
    Bloggadress: http://wedgeheel.blogg.se

    Fin klänning!

  • L säger:
    2008-04-17 | 13:00:26

    Jättesnyggt!

  • Ida säger:
    2008-04-17 | 13:46:09
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Miriam: Tack! I love it!
    L: Tack! Roligt att höra :)

Kommentera inlägget här: