At our best behavior

Val från garderoben, inte dagens som vanligt...

Kategori: Val från garderoben

image1222

Det ligger lite utkast och skräpar i mitt arkiv. När jag väl sätter mig vid datorn pular jag med fler inlägg än ett, men det känns fånigt att publicera tre med några minuters mellansrum ibland och vara tyst flera dagar i rad ibland. Fast sen blir det inte av att jag postar de där utkasten heller. Om de inte är helt klara vill jag inte göra det på jobbet, då får jag dåligt samvete, där postar jag bara färdiga grejer. Och nu när Pojkvän är hemma öppnar jag inte webblogg på kvällarna så ofta för jag vet hur lång tid det alltid tar... Därav tystnaden som rådit här på bloggen i veckan!

Häromdagen hade jag iaf på mig det ovan...
T-shirt från Nümph, chinos från S'nob, sjal från Mads Nørgaard och converse.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: