At our best behavior

Guitar Hero

Kategori: Allmänt


Igår spelade vi Guitar Hero hos min syster. Jag tyckte det var rätt kul, men Pojkvän som längtat efter att få "spela rock och bli svettig" (visserligen på riktigt gitarr, men ändå) var lycklig och spelade tills ett finger blödde och han var svullen på ena armen. Han klarade nästan att spela visa låtar på "Hard", och var grym på "Medium". Själv höll jag mig till "Easy" och det gick väl sådär. Det är olika svårighetsgrader alltså. "Levels". Eller "Levlar" som min syster sa :)
Nu hävdar Pojkvän här bredvid att det är vedertaget... Levlar???
Whatever.

Någon sa innan att "man tjänar inte mycket på att kunna spela riktig gitarr, man tjänar bara på att ha spelat guitar hero innan". Det kan vi avskriva nu med andra ord.


Vi har även hunnit med att rida några fler gånger. Både i skogen och i paddocken. Soligt och frostigt och vackert varje gång! Och roligt! Ikväll blir det kalkon, och settlers. Man ska spela spel på jullovet!

KOMMENTARER:

  • Rohan säger:
    2008-12-29 | 22:41:02
    Bloggadress: http://rohans.blogg.se/

    Vad kul med guitar hero, mitt favorit spel önskar verkligen man hade en konsol :)



    men gosh hur klarar han? jag har problem med easy hehe men det är kul :)

  • Anonym säger:
    2008-12-30 | 22:04:35

    Jupp, levlar är vedertaget :)

Kommentera inlägget här: