At our best behavior

Bra dag

Kategori: Personligt

Fortfarande trött och sliten efter helgen. Somnade i soffan förut. Ska gå och lägga mig snart. Jag som aldrig brukar vara i säng före tolv annars, oftare vid ett...

Dagen:

Inköp av nytt svenskt märke imorse. (Ganska nytt, detta är andra kollektionen.) Superfint. Och vi klarade att hålla oss inom planerad budget.

Var hos tandläkaren idag. Inga hål!!! Jag är så lättad. Och alla visdomständer som håller på och växer var det heller inga problem med.

Gjorde en jätteskål med fruktsallad när jag kom hem. Mango, kiwi, banan, äpple, päron. Men nej, jag preciserar inte receptet mer än så :)

Tittat på tre sista avsnitten av Prison Break säsong 2. Känns lite tomt nu. Men hehe, jag har ju inte sett säsong 1 så jag kanske ska börja med den nu :)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-02-13 | 07:40:15

    jo jo! det finns massor med folk out there som är osäkra på sin fruktsallad och behöver vägledas! detaljer, tack ;D

  • Anonym säger:
    2008-02-13 | 07:40:22

    jo jo! det finns massor med folk out there som är osäkra på sin fruktsallad och behöver vägledas! detaljer, tack ;D

  • Linda K säger:
    2008-02-13 | 07:40:58
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    och hon som upprepar sig är alltså Linda K :P

  • Ida säger:
    2008-02-14 | 09:33:53
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Linda K: Hahaha. Jag skar ganska små bitar för det tycker jag är gott! :)

Kommentera inlägget här: